NEPEČENI, KREM KOLAČ OD JAGODA


 Lagana, kremasta tekstura, okus jagoda....to je ono sto cete pronaci u ovom receptu.
Uz to, kolac se ne pece pa je priprema veoma jednostavna. Recept sam pronasla na netu, a sad da ga podelim sa vama.
Potrebno je: oko 200 gr petit keksa, 600 ml mleka, 2 pudinga od jagode, 2 kasike kisele pavlake, 500 ml slatke pavlake za slag, 300 gr jagoda, 2 kesice slag pene ili kreme, kesica zelatina, secer...


Dno dubljeg pleha pokrijte keksom koji potom namocite mlakim mlekom da omeksa i bude socan. Ja sam upotrebila oko 1,5 dl i bilo je dobro. Sad skuvajte puding od jagode u 600 ml mleka, dodajte 7 kasika secera a u vruc puding umesajte 2 kasike kisele pavlake. Vruc puding rasporedite preko keksa i ostavite da se dobro ohladi.
 Izmiksajte 300gr jagoda* (priznajem, ucinilo mi se malo pa sam stavila 500) pa dodajte u cvrsto umucenu slatku pavlaku kojoj ste dodali 5 kasika secera.


Pripremite zelatin prema uputstvu sa kesice pa ga pazljivo umesajte u kremu. Stavite kremu preko pudinga a preko svega idu dva umucena slaga.
Ostavite u frizideru preko noci da se dobro, dobro ohladi!

* prvi kolac smo pojeli za jedan dan a onda sam odmah napravila drugi sa 300 gr jagoda pa procenite sami.
Prvi put srednji fil je bio socniji a sad kremastiji.



Коментари

  1. Ukusan i lagan kolač, a priprema jednostavna i brza! Hvala na ovom receptu, kao i svim dosadašnjim i budućim... Pozdrav iz Nikšića! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Nedo! Trudim se da nadjem takve recepte, brzo, jednostavno a opet ukusno.
      Veliki pozdrav:-))))

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови