MOJA PROJA

Topli komadi ove proje uz dobar mlečni namaz, neki naš omiljeni sir  i šolja jogurta divan su uvod u novi dan...
Za razliku od drugih recepata za proju koje imam ovde ide samo kukuruzno brašno bez mešanja sa pšeničnim. Danas je odlična stvar što se na tržištu može naći kukuruzno brašno grublje granulacije, od celog zrna sa kamenog mlina. Potrudite se da pronađete takav proizvod. Ide sir koji joj daje sočnost a takođe postoji preliv kojim se proja po pečenju prelije tako da dobijete stvarno neodoljivu kombinaciju. Recept sam davno dobila od teta Mice, dugogodišnjim pravljenjem ga prilagodila svom ukusu i za to je naziv moja proja.
Potrebno je:
- 3 jaja
- 300-500 gr mekog sira
- 2 šolje kukuruznog brašna (4dl)
- 1 šolja jogurta (2dl)
- prašak za pecivo
- 1 dl ulja
- so po potrebi, zavisno koliko je sir slan

Za preliv:
2,5 dl mleka i grumen margarina

Gore navedene sastojke žicom za mešanje sjediniti u masu. Presuti je u pleh veličine 35x20cm. Masa je čvrsta pa je treba ručno rasporediti. Ponekad je pravim u kalupima za mafine.

Peći u rerni zagrejanoj na 200-220°C nekih dvadesetak minuta, da porumeni.
Zagrejati mleko, otopiti margarin u njemu pa time zaliti gotovu proju.


 Neka odstoji desetak minuta a onda navalite. Može se jesti i hladna ali je sigurno najbolja vruća!

Коментари

  1. Jutros sam je napravila, mogu slobodno da kažem da je najukusnija koju sam probala do sad, a jela sam ih raznih! Mislim da joj krajnje poseban šmek da to što se zalije mlijekom i margarinom, s tim što ja nijesam koristila predviđenu mjeru od 2.5dl mlijeka, činilo mi se puno, pa sam malo manje :-) Danijela veliki pozdrav za Vas.

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da ste probali da je napravite i da vam se dopala! Veliki pozdrav za Vas Nedo!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови